SFD to spółka posiadająca sklep internetowy z odżywkami i suplementami, jest właścicielem takich marek jak Allnutrition oraz SFD Nutrition. W Polsce posiada 14 firmowych sklepów stacjonarnych oraz 68 sklepów franczyzowych, coraz chętniej rozwija się również na rynkach zagranicznych. SFD jest notowana na rynku NewConnect od 2011 r.
Oferta SFD w zakresie suplementów i odżywek od 4 miesięcy jest dostępna w Czechach, a od 11 października br. ma się pojawić również na Słowacji. Jak zapowiada spółka, sprzedaż będzie prowadzona przez własny e-commerce oraz przy współpracy z ambasadorami produktów, podobnie jak w Czechach. Zamówienia będą realizowane bezpośrednio z opolskiego magazynu.
SFD korzysta z wypracowanego już modelu biznesowego, który sprawdził się na rodzimym rynku, a teraz sprawdza się również zagranicą. Jak wcześniej miało to miejsce w Czechach, teraz na Słowacji, rozpocznie się wkrótce kampania marketingowa przy współpracy z influencerami oraz ambasadorami marki. Warto dodać, że spółka na tą chwilę nie przewiduje otwierania sklepów stacjonarnych w Czechach i na Słowacji.
O wynikach spółki, planach rozwoju, w tym rozwoju na rynkach zagranicznych będzie można porozmawiać z zarządem SFD, z prezesem zarządu Mateuszem Pazdanem, Przemysławem Kwiatkowskim, wiceprezesem zarządu ds finansowych i administracyjnych oraz Bartoszem Kogutem, wiceprezesem zarządu. Spotkanie odbędzie się 27 września 2021 r. o godz. 13:00.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 27 września 2021 r. o godz. 13:00. Możliwość zadawania pytań została już uruchomiona.
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie