Paneuropejska sieć dyskontowych sklepów wielobranżowych, Pepco Group, właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, 14 grudnia opublikował wstępne wyniki finansowe za rok obrotowy 2020/2021. Przychody Grupy za cały rok wyniosły 4 122 mln EUR, tj. +17,2% rok do roku, a w ciągu roku spółka otworzyła 483 nowe sklepy netto
Grupa Pepco posiada obecnie ponad 3,4 tys. sklepów w 17 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Hiszpanii oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudniając około 35 tys. pracowników. Niedawno uruchomiła sklepy w Austrii, zapowiedziała również przygotowania do rozpoczęcia sprzedaży w Niemczech.
We wtorek, 14 grudnia 2021 roku o godz. 15:00 zapraszamy na video-czat z Pepco Group. Podczas spotkania CEO spółki, Andy Bond, omówi wyniki finansowe za rok 2020/2021 oraz dalsze plany rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru. Spotkanie zostanie poprowadzone w języku angielskim, z tłumaczeniem symultanicznym na język polski.