HubStyle notuje 19 proc. wzrost sprzedaży od początku roku | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
09 maj 2017, 11:59

HubStyle notuje 19 proc. wzrost sprzedaży od początku roku

Przychody HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego, w pierwszych czterech miesiącach 2017 r. wzrosły o 19 proc. i wyniosły 7,4 mln zł. W okresie styczeń-kwiecień 2017 r. w kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wzrosła o 41 proc. HubStyle pracuje nad nowymi kolekcjami dla swoich marek.

W kwietniu 2017 r. przychody całej Grupy HubStyle wzrosły o 3 proc. do poziomu 1,6 mln zł, wobec tego samego miesiąca rok wcześniej. Od początku bieżącego roku Grupa wygenerowała przychody na poziomie 7,4 mln zł, co oznacza 19 proc. wzrost porównując z tym okresem roku poprzedniego.

Segment sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w kwietniu 2017 r. wygenerował przychody w wysokości 0,8 mln zł, co oznacza 5 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. W czterech pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 41 proc. do poziomu 3,9 mln zł.

„Kwiecień nie sprzyjał nam pod względem pogody, która w tym okresie ma wpływ na naszą sprzedaż. Mimo niesprzyjających warunków odnotowaliśmy dalsze wzrosty”

mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

„W nadchodzących miesiącach spodziewamy się wyższych dynamik sprzedaży, a wsparciem ma być wprowadzenie nowych kolekcji i oryginalnych sukienek”

dodaje Prezes.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w kwietniu 2017 r. odnotowano przychody w wysokości 0,8 mln zł, co oznacza, że były o 2 proc. wyższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 r. W czterech miesiącach 2017 r. segment ten wygenerował 3,5 mln zł.

O Grupie:

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

Źródło: Spółka, #HUB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości