Jujubee miało 60,5 tys. zł zysku netto, 62,8 tys. zł zysku EBIT w II kw. 2018 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
14 sie 2018, 09:52

Jujubee miało 60,5 tys. zł zysku netto, 62,8 tys. zł zysku EBIT w II kw. 2018 r.

Jujubee odnotowało 60,5 tys. zł zysku netto w II kw. 2018 r. wobec 5 tys. zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 62,8 tys. zł wobec 4,5 tys. zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 417,6 tys. zł w II kw. 2018 r. wobec 251,3 tys. zł rok wcześniej.

"W drugim kwartale 2018 roku emitent nadal konsekwentnie realizował przedstawione wcześniej cele tj. wzmożone prace nad projektem 'Kursk' oraz dodatkiem fabularnym o tytule roboczym 'Kengir' jak i drugim dodatkiem wprowadzającym obsługę technologii VR. Ponadto Spółka kontynuowała prace nad projektem finansowanym ze środków pozyskanych z programu sektorowego GameINN - 'Opracowanie framework'u do budowy systemów zachowań sztucznej inteligencji w wieloaktorowych grach czasu rzeczywistego typu 'Grand Strategy' - GS-AIM (Grand Strategy Artificial Inteligence Mechanism)'"

napisał zarząd w liście do akcjonariuszy.

W ocenie zarządu niewątpliwie najistotniejszym wydarzeniem omawianego okresu było ogłoszenie daty premiery flagowego projektu gry "Kursk" na 11 października 2018 roku w przypadku platform PC i Mac oraz na pierwszą połowę 2019 roku w przypadku platform PlayStation 4 i Xbox One. Na konsolach integralnym elementem gry ma być dodatek fabularny "Kengir".

"Ponadto emitent zapowiedział, że w przypadku dystrybucji cyfrowej na platformach PC i Mac cena podstawowa (nie uwzględniająca ewentualnych promocji) wyniesie 30 euro w przypadku wersji standardowej oraz 40 euro w przypadku wersji kolekcjonerskiej. Wydawcą gry w wersji cyfrowej na platformach PC i Mac będzie Emitent. 30 czerwca 2018 roku rozpoczęto przedsprzedaż gry 'Kursk' w sklepie internetowym Jujubee, później również w sklepie internetowym Humble Store. Spółka poinformowała, że wkrótce gra pojawi się także w innych znanych sklepach sieciowych. Kolejnym ważnym wydarzeniem wpisującym się w 2 kwartał bieżącego roku było również zawarcie przez Emitenta dwóch istotnych umów. Pierwsza z nich stanowi o adaptacji oraz dystrybucji gry 'Realpolitiks' wraz z dodatkiem DLC pod nazwą 'Realpolitiks New Power' na konsolę Nintendo Switch. Druga istotna umowa została zawarta z wydawcą 1C Publishing EU i dotyczy wydania i produkcji gry Realpolitiks 2. Warto odnotować, że wydawca w istotnym stopniu będzie uczestniczył w kosztach produkcji gry, a także będzie wyłącznym globalnym dystrybutorem tego tytułu na platformie PC"

czytamy dalej.

W I poł. 2018 r. spółka miała 78,2 tys. zł straty netto w porównaniu z 98,6 tys. zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 615,6 tys. zł w porównaniu z 838,2 tys. zł rok wcześniej.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2015 r.

(ISBnews), #JJB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości