Rekordowe przychody CDRL w kanale e-commerce w sierpniu – spółka notuje 52-proc. wzrost | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 wrz 2018, 10:29

Rekordowe przychody CDRL w kanale e-commerce w sierpniu – spółka notuje 52-proc. wzrost

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w sierpniu rekordowo 2,3 mln zł przychodów w kanale e-commerce wobec 1,5 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o 52 proc. r/r. W tym czasie przychody z sieci detalicznej w Polsce ukształtowały się na poziomie 14,6 mln zł, a zatem spadły o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

„Od początku roku uzyskujemy coraz to lepsze, rekordowe wyniki sprzedaży w naszym sklepie internetowym. To bardzo satysfakcjonująca statystyka, która pokazuję, że nasze działania w tym segmencie są efektywne. Sklep Coccodrillo cieszy się coraz większym zainteresowaniem, staramy się by był funkcjonalny, a jego przeglądanie szybkie i intuicyjne. Klienci to doceniają i wracają po kolejne zakupy. Dobre wyniki to także zasługa dopasowanych kolekcji, które tworzymy z dbałością o szczegóły, doskonałą jakość i zgodnie z obecnymi trendami"

powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W okresie od stycznia do sierpnia spółka wypracowała 95,1 mln zł przychodów z polskich sklepów wobec 94,2 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z kanału e-commerce w Polsce ukształtowały się na poziomie 13,1 mln zł, a zatem były wyższe niż w ubiegłym roku o 40 proc.

W pierwszym półroczu br. spółka wygenerowała 8,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto, wobec 2,9 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o blisko 200 proc. r/r. Przychody wyniosły 111,8 mln zł i były wyższe od zanotowanych w ubiegłym roku o 10,6 proc. EBITDA ukształtowała się na poziomie 12,5 mln zł i wzrosła w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku o blisko 11 proc.

Na koniec I półrocza br. w skład sieci handlowej Grupy wchodziło 520 punktów handlowych. Z tego 264 to sklepy zlokalizowane na terenie Polski, a 256 w krajach Unii Europejskiej i poza nią.

O spółce

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Źródło: spółka, #CDL

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości