BRAND 24 w 2018 roku zwiększył liczbę aktywnych klientów o 41% do 3096 na koniec grudnia | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
15 sty 2019, 10:24

BRAND 24 w 2018 roku zwiększył liczbę aktywnych klientów o 41% do 3096 na koniec grudnia

BRAND 24 S.A. – właściciel autorskiego oprogramowania do monitoringu treści w internecie, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (software as a service) - opublikował raport dotyczący liczby klientów w 4Q 2018. Na koniec grudnia 2018 Brand24 miał 3096 aktywnych klientów, co oznacza wzrost o 267 klientów netto wobec danych na koniec września 2018 roku (2 829 klientów) i o 900 klientów wobec danych na koniec grudnia 2017 roku (2 196). Spółka tym samym przekroczyła plany pozyskania klientów przedstawione w programie motywacyjnym na rok 2018, zakładające zakończenie roku liczbą 2 935 klientów.

„To był bardzo dobry rok dla spółki. Przekroczyliśmy cel liczby klientów, jaki założyliśmy sobie w planie motywacyjnym na 2018. Wkroczyliśmy w 2019 ze zrealizowanym planem oraz zapasem klientów w odniesieniu do kolejnych założeń na ten rok. Co więcej - nie tylko liczba klientów, ale także wyniki finansowe spółki za pierwsze 3 kwartały 2018 okazały się lepsze od naszych oczekiwań, co pozwala optymistycznie patrzeć pod tym kątem na cały 2018 rok. Jesteśmy bardzo zadowoleni z kierunku i tempa rozwoju spółki - osiągnięte rezultaty dają nam „kopa” do dalszego rozwoju. Kontynuujemy pozyskiwanie klientów poprzez najwyższe standardy obsługi, nowe funkcjonalności narzędzia oraz usprawnienia procesu konwersji. Jak zakładaliśmy, celem jest sprzedaż naszych usług globalnie, dlatego też w strukturze pozyskanych przez nas klientów dominują już klienci zagraniczni. Nieustanie budujemy silną, rozpoznawalną markę Brand24, stajemy się istotnym partnerem w prowadzeniu biznesu dla coraz szerszej rzeszy naszych klientów. Zamierzamy kontynuować działania nakierowane na zwiększanie rozpoznawalności marki Brand24 oraz dalszą poprawę procesu konwersji użytkowników posiadających konta testowe na klientów. Stale pracujemy także nad tym, by minimalizować liczbę klientów, którzy zaprzestają korzystania z narzędzia z powodów innych, niż zakończenie pracy nad projektem, do którego go używali. Pokazujemy nowe możliwości wykorzystania monitoringu, dostarczamy coraz więcej jakościowych danych, pogłębiamy analitykę. Po satysfakcjonujących nas pozyskaniach w 2018 bierzemy się do pracy, aby zrealizować kolejny, ambitny cel – 4364 klientów na koniec 2019. 3096 klientów to naszym zdaniem bardzo dobry start roku 2019” - mówi Michał Sadowski Prezes Zarządu i Założyciel Brand 24.

O spółce:

BRAND 24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.

Źródło: Spółka, #B24

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości