Creepy Jar S.A. miał 9,1 mln zł zysku w III kwartale 2021 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
29 lis 2021, 12:47

Creepy Jar S.A. miał 9,1 mln zł zysku w III kwartale 2021 r.

Creepy Jar S.A. kontynuuje pozytywny trend wzrostu sprzedaży gry „Green Hell” na wszystkich kluczowych platformach. Pod względem uzyskanych przychodów ze sprzedaży i wyników finansowych III kwartał 2021 r. był drugim najlepszym w historii Spółki. 

W III kwartale 2021 r. Creepy Jar S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży „Green Hell” w wysokości 14,1 mln PLN wobec 13,0 mln PLN w II kw. 2021 r. (wzrost o 8% q/q). Wysoki poziom przychodów w tym okresie został osiągnięty dzięki bardzo dobrej sprzedaży gry „Green Hell” na wszystkich platformach. W III kwartale 2021 r. Spółka wypracowała 9,9 mln PLN zysku operacyjnego (wzrost o 13% q/q), 10,1 mln PLN EBITDA (wzrost o 10% q/q) oraz 9,1 mln PLN zysku netto (wzrost o 25% q/q).

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że konsekwentny rozwój gry, nowe platformy i aktualizacje o bezpłatne dodatki pozwalają nam osiągać dalszy wzrost wyników finansowych mimo upływu czasu. Aktualnie finalizujemy prace nad zamykającym cykl trzecim dodatkiem „Spirits of Amazonia” na PC, co, mamy nadzieję, w kolejnych okresach pozytywnie wpłynie na zainteresowanie graczy i dalszą sprzedaż tytułu. Po udanej premierze „Green Hell” na konsolach PlayStation 4 i Xbox One w czerwcu br., w III kwartale 2021 r. sprzedaż na konsolach stanowiła już 66% w strukturze przychodów – mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar S.A.

Łączna sprzedaż brutto „Green Hell” na platformach STEAM, Sony PlayStation i Microsoft Xbox w III kwartale 2021 r. wyniosła ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Łączna sprzedaż „Green Hell” na wszystkich platformach w 2021 r. przekroczyła 1,076 mln kopii. 

Spółka kontynuuje prace nad drugim autorskim projektem pod roboczym tytułem „CHIMERA”. Obecnie trwa etap właściwej produkcji gry. W pracę nad projektem jest aktualnie zaangażowana większość zespołu produkcyjnego Spółki. „CHIMERA” będzie grą łączącą w sobie cechy zaawansowanego symulatora rozwoju bazy z elementami survivalu. Spółka wśród różnych opcji dystrybucji rozważa między innymi wydanie „CHIMERY” równolegle na PC oraz na konsole nowej generacji w modelu self-publishingu, ale nie wyklucza również współpracy z wydawcą.

O spółce Creepy Jar: 

Creepy Jar to developer gier, specjalizujący się w gatunku survival simulation. Spółka zdobyła międzynarodową rozpoznawalność jako twórca Green Hell – najlepszej polskiej gry 2019 roku wg Digital Dragons. To zaawansowany symulator przetrwania w lasach deszczowych Amazonii. Produkcję cechuje wyjątkowy realizm i doskonałe dopracowanie szczegółów. Gra zadebiutowała w formule Early Access w sierpniu 2018 r., a premierę pełnej wersji miała rok później, we wrześniu 2019 r. Do tej pory Green Hell doczekał się wersji co-op odnoszącej ogromne sukcesy oraz pierwszej części darmowego dodatku Spirits of Amazonia. 

Studio zostało założone w 2015 r przez weteranów branży, zdobywających doświadczenie przy największych i najważniejszych polskich produkcjach.  Strategia i filozofia spółki zakładają tworzenie gier z tzw. długim ogonem sprzedażowym. Creepy Jar ciągle pracuje i rozwija swój pierwszy projekt Green Hell oraz prowadzi ekspansję na kolejne platformy – spółka planuje premiery na konsolach PlayStation oraz Xbox. Ponadto w fazie produkcji znajduje się kolejny tytuł spółki – Chimera - tajemniczy base-building survival, osadzony w tematyce sci-fi.

Creepy Jar od lat buduje swój prestiż oraz wiarygodność poprzez przejrzyste prowadzenie polityki korporacyjnej. Spółka od 2018 roku była notowana na giełdzie NewConnect, a w kwietniu 2021 roku przeszła na główny parkiet GPW. 

Źródło: Spółka, #CRJ

Zobacz także: Creepy Jar SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości