Przychody Grupy BoomBit w listopadzie 2021 roku | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
06 gru 2021, 09:09

Przychody Grupy BoomBit w listopadzie 2021 roku

W listopadzie 2021 r. przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 21,60 mln PLN (-0,4% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wzrosły do 8,46 mln PLN (+8,3% m/m), a łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w listopadzie to 16,7 mln. W porównaniu do poprzedniego miesiąca Grupa miała niższe koszty User Acquisition 11,82 mln PLN (-5,9% m/m) oraz koszty prowizji platform na poziomie 1,32 mln PLN (-0,7% m/m).

“Kolejny miesiąc z przychodami powyżej 20 mln zł potwierdza skuteczność naszej strategii, której konsekwentna realizacja przekłada się na stabilny poziom przychodów. Mamy silne portfolio gier uzupełniane na bieżąco o nowe tytuły przygotowywane przez wszystkie trzy obszary działalności. Premiery z ostatnich miesięcy takie jak High School Popular Girls czy Jump into the Plane radzą sobie dobrze i zarabiają zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Obecnie w fazie testów znajduje się kilkadziesiąt tytułów i perspektywy wydania kolejnych tytułów wyglądają obiecująco” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. - “Chcemy rozwijać Grupę BoomBit dlatego oprócz intensywnych prac nad nowymi grami, szukamy też dywersyfikacji przychodów z dobrze już znanych tytułów, które są popularne wśród graczy na całym świecie. Testujemy nowe platformy dystrybucyjne i zdecydowaliśmy się na wydanie Hunt Royale na Facebook Cloud. Ta platforma jest dostępna na razie jedynie w USA, ale liczymy, że może to być nowy, interesujący kanał przychodów, szczególnie po dodaniu kolejnych rynków, w tym Europy Zachodniej” - dodaje Marcin Olejarz.

przychody BBT

Listopad był siódmym miesiącem w tym roku w którym przychody z gier przekroczyły poziom 20 mln zł, a najpopularniejszymi tytułami były: Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls, Construction Ramp Jumping i Kiss in Public.

Przychody z gier Hyper-Casual, które pochodzą głównie z wyświetlanych w trakcie rozgrywki reklam wyniosły w listopadzie 12,1 mln PLN. Grupa planuje w najbliższych tygodniach wydanie kolejnych gier tego typu przygotowywanych przez wszystkie trzy filary działalności: produkcję wewnętrzną, BoomHits i Joint Venture. W pierwszych miesiącach 2022 r. mają także zostać zakończone prace nad kolejną grą Mid-Core, tym razem o tematyce sportowej.

Grupa BoomBit nieustannie szuka nowych możliwości rozwoju i dywersyfikacji przychodów. Znane użytkownikom gry wydane w poprzednich miesiącach są testowane na nowych platformach, czego przykładem jest wydanie Hunt Royale na Facebook Cloud.

O Grupie BoomBit:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls, Jump into the Plane, Hyper Cards, SuperHero Race, Crazy Plane Landing, Construction Ramp Jumping, Kiss in Public, Slingshot Stunt Driver oraz Bike Jump.

Źródło: Spółka, #BBT

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości