Spyrosoft zakłada w strategii na lata 2022 - 2026 wzrost organiczny przychodów o średnio 25-35 proc. rocznie i marżę EBITDA na poziomie 11-14 proc. - podała spółka w komunikacie. Realizacja strategii ma pozwolić spółce w kolejnym kroku zadebiutować na jednej z międzynarodowych giełd.
Wśród kluczowych założeń strategii Spyrosoft wymienia też zwiększenie liczby pracowników i współpracowników w grupie do 3000 osób, wzrost organiczny poprzez pozyskiwanie nowych klientów i cross-selling, wzrost poprzez przejęcia spółek posiadających nowe dla grupy kompetencje, otwieranie nowych centrów R&D za granicą, w tym na Dalekim Wschodzie.
W 2022 r. Spyrosoft planuje rozpocząć także 5-letni motywacyjny program opcyjny dla pracowników zajmujących kluczowe dla rozwoju grupy stanowiska techniczne i menedżerskie.
"Realizacja strategii założona na lata 2022 - 2026 ma pozwolić spółce w kolejnym kroku zadebiutować na jednej z międzynarodowych giełd" - napisano w komunikacie.
Spyrosoft to grupa firm tworzących oprogramowanie na zamówienie (custom software development).
(PAP Biznes), #SPRpel/ osz/