Answear.com jest polskim sklepem internetowym, w ofercie którego można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
Według szacunkowych danych opublikowanych jeszcze na początku października, sprzedaż online spółki wzrosła w III kwartale rdr o 51% do 244 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 233 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 50%. Answear poinformował, że dobre wstępne wyniki sprzedażowe w minionym kwartale to m.in. zasługa wykorzystania efektów ekspansji geograficznej na nowe rynki w Europie Południowej, dzięki której rośnie baza klientów oraz ilość realizowanych zamówień.
W piątek, 18 listopada 2022 roku o godz. 13:30 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za III kwartał 2022 roku oraz dalsze plany rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w piątek, 18 listopada 2022 roku o godz. 13:30. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
- Answear zwiększył w III kw. przychody wg MSSF o 50 proc. rdr do 233 mln zł (opis)
- Answear widzi perspektywy do wzrostu na wszystkich rynkach działania i planuje dalszą ekspansję geograficzną
- Myślę, że akcje spółek z branży e-commerce za mocno spadły. Inwestorzy przesadzili z reakcją na to co się dzieje na rynku i w makroekonomii - CEO Answear, Krzysztof Bajołek