Grupa HubStyle w 2017 r. osiągnęła 17,9 mln zł przychodów | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
09 sty 2018, 08:49

Grupa HubStyle w 2017 r. osiągnęła 17,9 mln zł przychodów

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych i multikanałowego dostawcy ruchu zakupowego dla e-commerce, osiągnął w grudniu 2017 r. przychody w wysokości 1,4 mln zł. Sprzedaż segmentu odzieżowego wyniosła 0,9 mln zł. W ujęciu narastającym, w całym 2017 r., sprzedaż Grupy wyniosła 17,9 mln zł, w tym w segmencie odzieżowym 9,6 mln zł.

„Końcówka i początek roku to dla nas i całej branży odzieżowej ważny okres sprzedażowy. Na ten okres przygotowaliśmy nowe kolekcje, które zostały dobrze przyjęte przez nasze Klientki. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się wyjątkowa kolekcja Sugarfree Mini, w której sukienki dla mamy i córki promowała Barbara Kurdej-Szatan ze swoją córką”

powiedział Wojciech Czernecki prezes HubStyle.

Segment odzieży, do którego zaliczają się marki Sugarfree oraz Cardio Bunny, osiągnął w grudniu sprzedaż w wysokości 0,9 mln zł. W całym 2017 r. sprzedaż marek odzieżowych wyniosła 9,6 mln zł, wobec 11 mln zł w analogicznym okresie 2016 r.

„W ostatnich miesiącach skupiamy się na poprawie efektywności kanałów sprzedaży i prowadzeniu selektywnych i skutecznych działań marketingowych. Na przełomie listopada i grudnia uruchomiliśmy sklep internetowy na własnej platformie, co umożliwi nam m.in. szybszy rozwój nowych funkcjonalności i lepszą analizę preferencji użytkowników” 

dodał Wojciech Czernecki.

W grudniu marka Cardio Bunny wspierała uczestniczki konkursów Miss Polski, Miss Polonia, Miss Supranational i Miss Nastolatek. Kandydatki do korony Miss w strojach Cardio Bunny przygotowywały się do konkursów i ćwiczyły w nich podczas transmisji telewizyjnych.

Segment e-commerce, do którego zalicza się Sales Intelligence – multikanałowy dostawca ruchu zakupowego dla e-commerce, wypracował w grudniu przychody w wysokości 0,5 mln zł. Od początku roku segment wygenerował 8,2 mln zł.

W całym 2017 r. Grupa wygenerowała przychody w wysokości 17,9 mln zł, w porównaniu do 21,0 mln zł w 2016 r.

O spółce

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

Źródło: Spółka, #HUB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości